יש אלטרנטיבה: ויאגרה טבעית לשפיכה מוקדמת

יחסים

לא משנה עד כמה התקדמנו וכמה פתיחות יש היום, בעיות אונות בקרב גברים הן עדיין נושא טעון. רבים מהגברים מתקשים לדבר על בעיות אונות, חוששים מהתגובות של הסביבה, מפחדים מתגובות של גברים אחרים והם נותרים לבד עם הבעיה. המיניות הגברית בחברה שלנו כל כך מוגדרת וכל כך מסווגת עד שגם גברים שכבר רוצים לחפש פתרונות – חוששים מאוד.

נתון זה מדהים וחשוב להבין אותו כי בפועל יותר מ-60 אחוזים מהגברים סובלים לפחות פעם אחת במהלך חייהם מבעיות של שפיכה מוקדמת או מבעיות אחרות בתפקוד המיני. כלומר, למרות שרוב הגברים יסבלו או כבר סבלו מבעיות בתפקוד המיני, הם לא שמחים לדבר על זה ועדיין מפחדים לחלוק ולשתף.

ואז הגיעה תרופת "הקסם" למניעת שפיכה מוקדמת – הויאגרה

הויאגרה הגיע אלינו רק לפני כמה שנים וכבר זכתה לכינוי "תרופת קסם". תרופה זו למעשה פותחה לראשונה על מנת להתמודד עם לחץ דם גבוה. אבל בעת הניסויים גילו החוקרים שבכוחה של התרופה לפתור בעיות בתפקוד המיני. מאז הופיעה הויאגרה בחיינו הרבה השתנה. גברים החלו להבין שהם לא לבד, שיש עוד רבים כמוהם שסובלים מבעיות בתפקוד המיני והחלו להיפתח ולדבר על הנושא. יתרה מכך, גברים בכל העולם החלו להבין שיש פתרונות לבעיות התפקוד שהם חווים.

גם לתרופת "קסם" יש תופעות לוואי

אכן, היום כבר כולם מכירים את הויאגרה ומדברים על בעיות בתפקוד המיני בפתיחות-מה, אם לא עם חברים אז לפחות עם רופא המשפחה, מטפל או פסיכולוג. אבל תרופה כמו כל תרופה חושפת את המשתמש בה לתופעות לוואי. ולמרות שקוראים לויאגרה "תרופת קסם" היא לא חפה מתופעות לוואי, חלקן אפילו תופעות לוואי חמורות.

בין תופעות הלוואי של ויאגרה אפשר לציין: סחרחורות, כאבי ראש, אדמומיות, סחרחורות, זקפה שמסרבת לרדת במשך 4 שעות, אובדן התמצאות במרחב, עיוורון או בעיות בראייה, בעיות שמיעה, חרדות, ירידה בלחץ הדם, שלשולים, בעיות במערכת העיכול, כאבי שרירים, ואפילו במקרים מסוימים היא עלולה להוביל לדיכאון. כמו כן, מאחר ותרופה זו פותחה לבעיות בלחץ הדם היא עלולה להרחיב את כלי הדם ולגרום לבעיות לב. עד כה מתו כ-70 איש משימוש בויאגרה, אנשים שסבלו מבעיות רקע עוד לפני שנטלו את התרופה. לכן רופאים לא רושמים ויאגרה למי שסובל מבעיות בלב.

ויאגרה לא תינתן גם לחולים נוספים. לסובלים מבעיות בכלי הדם, בעיות בלחץ הדם, לסובלים ממחלות בכבד או ממחלות בכליות, למי שהחלים משבץ או התקף לב ולמי שנוטל תרופות המתנגשות עם ויאגרה כגון ניטרוגליצרין.

אל דאגה, יש פתרונות טבעיים לשפיכה מוקדמת

תופעות הלוואי הרבות של הויאגרה מרתיעות רבים, ולגברים החולים במחלות רקע לעולם לא ירשמו ויאגרה. האם הם נידונו לחיות עם שפיכה מוקדמת או בעיות אחרות בתפקוד המיני? התשובה היא לא!. יש היום פתרונות טבעיים לשפיכה מוקדמת, פתרונות שאינם כוללים תופעות לוואי מסוכנות ומתאימים כמעט לכל גבר. ה"וי גאמא" של נוטרי-די הוא אחד הבולטים שבהם. זה הוא למעשה התחליף הטבעי לויאגרה. הוא מאושר על ידי משרד הבריאות ואין צורך לקבל מרשם עבורו. אפשר לצרוך אותו מדי יום ולא להיות חשופים לתופעות לוואי.

ה"וי גאמא" הוא מעין תוסף תזונה שמורכב מצמחים, על כן הוא טבעי והוא מביא לאותן התוצאות שמביאה הויאגרה.