כתיבה לאתרים וניהול תוכן

אתר האינטרנט של העסק שלכם הוא כרטיס הביקור הכי חשוב שיש לכם היום. יכול להיות שהשקעתם בעיצוב והוא נראה מעולה אבל… מה עם התוכן?

על מנת להפוך גולש ללקוח, צריך לגרום לו לשוטט באתר, להבין במה מדובר ולעודד אותו לפעולה מעבר לביקור אצלנו. ואת זה עושים באמצעות תוכן מעניין ונגיש, נעים לקריאה ומותאם לרוח הנושא של האתר.

אם לא תכתבו – איך הם ידעו?

כשהגולש מגיע לדף הבית, חשוב שנקבל את פניו עם תוכן "ברוכים הבאים" קצר וקולע, כזה שיסביר לאן הגענו ולא אנחנו הולכים מכאן. אנחנו לא רוצים לייגע את הגולש בסיפורים ארוכים מדי, ומצד שני, לא ניתן להם לנחש במה האתר עוסק.

בעמודים הפנימיים של האתר נפרט יותר בהרחבה על הפעילות שלנו, במה אנחנו מתמחים וכל דבר אחר שיכול להיות רלוונטי לקהל לקוחותינו הפוטנציאליים.

כתיבה רהוטה ובגובה העיניים

האל"ף בי"ת של כתיבת תוכן, הוא לכתוב אותו באופן רהוט ומושלם, ללא טעויות כתיב או הגהה. אך זה לא מספיק. היות שאנחנו רוצים להנגיש את התוכן שלנו לגולש הממוצע, עליו להיות כתוב בגובה העיניים, באופן ברור, שיעניין וימשוך את הגולשים להמשיך ולקרוא. במידת האפשר, מומלץ אף להשתמש בהומור במקומות הנכונים.

כל אחד וההתמחות שלו

העסק שלכם מתמחה בתחום מסוים. אתם בטח יודעים ומאמינים שכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר בכל תחום, מומלץ להיעזר במומחים.

כתיבה היא אהבת חיי. כתיבה שיווקית היא המומחיות שלי. מוזמנים ליצור איתי קשר ב- hadusky@gmail.com ונתקדם משם!

אתרים לדוגמה בהם כתבתי / ערכתי את התוכן:

דודי שרון – קידום אתרים

ספץ – קטלוג מזון לכלבים וחתולים

סטודיו קוסטה – בניית אתרים

כתיבת תגובה